.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخش گیل خواران جویبار بی بهره از حداقل امکانات بهداشتی

رئيس شوراي بخش گيل خوران شهرستان جويبار گفت: بخش گيل خوران جويبار در مواقع حوادث و بحران هيچ گونه امكاناني ندارد و از حداقل امكانات اورژانسي بي‌بهره ‌است.

سيدمحمود موسوي ظهر امروز در حاشيه بازديد مسئولان از اين بخش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين بخش در بهار و تابستان ميزبان هزاران مسافر و گردشكر است و با اين وجود امكانات مقابله با بحران‌ها را ندارد.

وي با اشاره به اينكه در اين شهرستان همه ساله شاهد حوادث‌ طبيعي هستيم، بيان داشت: در سه سال گذشته شاهد حوادثي مانند سيل، بارش سنگين و برف بوده‌ايم كه به اين حوادث مي‌توان تصادف‌هاي خطرناك كه در راه‌هاي مواصلاتي اين بخش صورت مي‌گيرد، اضافه كرد.

رئيس شوراي بخش گيل خوران جويبار با اشاره به تسريع در احداث پل چوبي لاريم جويبار خاطرنشان كرد: اين پل راه ارتباطي روستاي بزرگ لاريم با قسمت شرقي اين روستا كه فاز نخست اين طرح با 700 ميليون ريال تمام شده بود.

وي ادامه داد: مرحله بعدي تكميل اين طرح مدتي است نيمه كاره رها شده است كه تسريع در اين طرح موجب دلگرمي مردم اين روستا مي‌شود.

موسوي در پايان از اختصاص 400 ميليون تومان اعتبار از سوي اداره راه و ترابري براي اصلاح لاريم به ساري در سه راهي لاريم خبر داد.

بخش لاريم شهرستان جويبار با 21 هزار نفر جمعيت داراي 5 هزار و 368 خانوار است كه داراي قابليت گردشگري است و 18 كيلومتر ساحل بكر دارد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.761 seconds.